چه چیزی می خواهیم در شیائومی 14 اولترا ببینیم؟

نشخصات احتمالی شیائومی 14 اولترا

سری شیائومی 14 در اواخر اکتبر در چین معرفی شد. البته طبق رسوم شیائومی، نسخه گلوبال پرچمدارهای خود را چند ماه دیرتر عرضه می کند. اما درمورد شیائومی 14 اولترا چه اطلاعاتی دردسترس داریم؟ گل سرسبد شیائومی که قرار است همانند سال های قبل، با مشخصات ویژه ای معرفی و وارد بازار شود. نسخه اولترا سری پرچمدار این برند، چند ماه بعد معرفی می شود. در این مطلب به ویژگی هایی که دوست داریم در گوشی شیائومی 14 اولترا ببینیم و مشخصات این گوشی می پردازیم.

 

مشخصات احتمالی شیائومی 14 اولترا

 

اطلاعات زیادی درمورد شیائومی 14 اولترا وجود ندارد و بیشتر این اطلاعات، شایعه و حدس و گمان هستند. البته چند ماهی با معرفی این موبایل فاصله داریم. با این وجود انتظار یک گوشی خاص و فوق العاده داریم.

 

طراحی و صفحه نمایش Xiaomi 14 Ultra

 

چه چیزهایی می خواهیم در شیائومی 14 اولترا ببینیم

 

احتمال دارد شیائومی در این گوشی از فریم تیتانیومی استفاده کند. فریم تیتانیومی وزن سبک تر و هم مقاومت بیشتری نسبت به فریم آلومینیومی دارد. به همین دلیل، ممکن است که وزن گوشی کمی سبک تر شود. در بقیه قسمت ها، به احتمال زیاد، شاهد تغییرات خاصی نباشیم.

در بحث نمایشگر، احتمالا با همان نمایشگر کمی خمیده عرضه خواهد شد. از مشخصات احتمالی صفحه نمایش شیائومی 14 اولترا می توان به اندازه 6.73 اینچی، وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نمایش 68 میلیارد رنگ، رفرش ریت 120 هرتزی و پیشینه روشنایی 3000 نیتی اشاره کرد.

 

مشخصات سخت افزاری، دوربین و باتری شیائومی 14 اولترا

 

چه چیزی می خواهیم در شیائومی 14 Ultra ببینیم

 

گوشی های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون هشت نسل سه می باشند. پس یقیناً گوشی شیائومی 14 Ultra از این پردازنده استفاده می کند. این پردازنده نسبت به نسل قبل خود یعنی اسنپدراگون هشت نسل دو حدود 30 تا 40 درصد سریع تر و قدرتمندتر است. پس از نظر سخت افزاری، کاربران خود را راضی خواهد کرد.

از نظر رم و حافظه ذخیره سازی، انتظار داریم این گوشی همانند شیائومی 13 اولترا در نسخه های 12 و 16 گیگ رم و 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شود.

یکی از شایعاتی که وجود دارد به احتمال برخوردار بودن شیائومی 14 اولترا از دوربین سونی LYT-900 اشاره دارد که می تواند عکس های فوق العاده ثبت کند. از مشخصات احتمالی دوربین می توان به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. احتمالاً این گوشی از دوربین 32 مگاپیسلی برخوردار خواهد بود.

در مورد باتری گوشی Xiaomi 14 Ultra، اطلاعات زیادی وجود ندارد. احتمالاً از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد. از شارژر 120 وات و شارژر بی سیم 50 وات پشتیبانی خواهد کرد.

 

چه چیزی می خواهیم در شیائومی 14 اولترا ببینیم؟

 

همانطور که می دانید، نسخه اولترا پرچمداران شیائومی خاص و گران هستند. از آنجا که شیائومی 14 اولترا چند ماه بعد معرفی می شود، ویژگی هایی دوست داریم در این گوشی ببینیم.

 

رابط کاربری بهتر

 

رابط کاربری بهتر شیائومی 14 اولترا

 

یکی از موضوعاتی که در گوشی های شیائومی مورد پسند همه کاربران نیست، رابط کاربریش یعنی MIUI است. MIUI به اندازه رابط کاربری سامسونگ، جذاب، آسان و محبوب نیست. یادگیری این رابط کاربری برای برخی افراد سخت است. خوشبختانه، MIUI جایگاه خود را به رابط کاربری HYPEROS داده است که می تواند تجربه ای بهتر به کاربر ارائه دهد.

 

پشتیبانی نرم افزاری طولانی تر

 

ویژگی های احتمالی گوشی خاص شیائومی 14 اولترا

 

شیائومی برای گوشی 13 اولترا، سه سال به روزرسانی نرم افزاری و چهار سال به روزرسانی امنیتی در نظر گرفته است. این سیاست به خودی خود بد نیست اما اگر با رقیبای خود مانند سامسونگ مقایسه کنیم، می بینیم که این سیاست پشتیبانی نرم افزاری کافی نیست. همانطور که گوشی قوی تر می شود، کاربران ممکن است که مدت بیشتر از گوشی استفاده کند. پس گوشی نیازمند به روزرسانی نرم افزاری در طی سال های طولانی تر است.

بهتر است که کمپانی برای گوشی چهار سال پشتیبانی نرم افزاری در نظر بگیرد. در گوشی شیائومی ردمی K60 اکستریم، شیائومی چهار سال به روزرسانی نرم افزاری در نظر گرفته که این می تواند برای بقیه گوشی ها اتفاق بیوفتد. یعنی می توانیم امیدوار باشیم که شیائومی 14 اولترا با 4 سال آپدیت نرم افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی عرضه شود.

 

انتشار گوشی شیائومی 14 اولترا در سطح جهانی

 

واقعیت این است که هیچ مدرکی مبنی بر انتشار این گوشی در سطح جهانی وجود ندارد. شیائومی عمده درآمد خود را از خدمات و تبلیغات به دست می آورد و انتشار این گوشی در سطح جهانی، ممکن است که کار را برای کمپانی کمی سخت کند. با این حال امیدواریم که شیائومی، این گوشی را خیلی زود به صورت گلوبال هم عرضه کند.

 

سوالات متداول

 

  • شیائومی 14 اولترا کی عرضه می شود؟

بر اساس شایعات، در ماه مارس معرفی و عرضه می شود.

 

جمع بندی

 

هنوز هیچ صحبت رسمی درمورد شیائومی 14 اولترا نشده، پس قضاوت در مورد آن سخت است. در حال حاظر شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با مشخصات فوق العاده عرضه شده اند.

فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. در این وبسایت، انواع شارژر اصلی شیائومی مانند شارژر اصلی شیائومی 14 پرو، شارژر اصلی شیائومی 14، شارژر اصلی شیائومی 13 اولترا، شارژر اصلی شیائومی 13 پرو، شارژر اصلی شیائومی 13 تی پرو، شارژر اصلی شیائومی 13 تی، شارژر 120 واتی و… با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند.

اگر هنگام خرید، دچار ابهامی شدید می توانید از طریق واتساپ یا تماس سوالات را بپرسید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *