نحوه غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه در گوگل پلی

نحوه غیر فعال کردن به روز رسانی خودکار گوگل پلی

قابلیت آپدیت خودکار برنامه یک قابلیت خوبی به شمار می رود که توسط گوگل پلی انجام می شود. اما به دلایل مختلف مانند کمبود حجم، پایین بودن سرعت اینترنت و… کاربران بخواهند که این قابلیت را غیر فعال کنند. همچنین غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه در گوگل پلی می تواند سرعت گوشی شما را زیاد کند. به دلیل اینکه آپدیت خودکار مقدار زیادی از فضای رم را اشغال می کند و سنگینی گوشی را به راحتی می توانید حس کنید.

غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه در اندروید مزیت های زیادی دارد. به جز اینکه آپدیت خودکار فضای زیادی از رم را اشغال می کند و بسته اینترنتی گوشی را تمام می کند، با غیر فعال کردن می توانید بفهمید که قبل از آپدیت برنامه مورد علاقه تان، چه تغییراتی را قرار است مشاهده کنید. همچنین اگر که اپدیت برنامه دارای باگ بود، از این مشکل جلوگیری کنید. معایب غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه این است که حتما باید به صورت دستی برنامه را آپدیت کنید. ورژن قدیمی هر برنامه به خصوص برنامه هایی که حریم خصوصی ما در آن وجود دارد، ممکن است که دارای باگ باشد و از امنیت ضعیف تری برخوردارد باشد. ممکن است که برنامه به دلیل فراموشی آپدیت نشود و برایتان مشکل ایجاد شود.

اگر که از اینترنت همراه استفاده می کنید، به دلیل گران بودن بسته های اینترنت حتما به دنبال غیر فعال کردن آپدیت خودکار هستید. پیشنهاد می کنیم که این قابلیت به روز رسانی خودکار برنامه را غیر فعال کنید و هر وقت که به اینترنت وای فای متصل شدید، برنامه موردعلاقه تان را آپدیت کنید یا اینکه قابلیت آپدیت خودکار را دوباره فعال کنید.

در انتهای این مطلب به نحوه غیر فعال کردن به روز رسانی خودکار برنامه در گوگل پلی پی خواهید برد.

 

نحوه غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه در گوگل پلی

 

غیر فعال کردن به روز رسانی خودکار برنامه در گوگل پلی با چند قدم ساده انجام میگیرد. البته یه نکته هم وجود دارد. این است که به جای غیر فعال کردن آپدیت خودکار، می توانید آن را روی وای فای قرار داده تا هم برنامه ها همیشه آپدیت شود و همچنین حجم دیتای گوشی خرج نشود.

برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه اندرویدی باید ابتدا بعد از ورود به برنامه گوگل پلی، عکس پروفایلتون که در بالا و سمت راست قرار دارد، انتخاب کنید. سپس به Settings و بعد به Network preferences بروید و در آخر گزینه Auto-update apps انتخاب کنید. آخرین گزینه یعنی Don’t auto-update آپدیت خودکار را غیرفعال می کند. البته می توانید که گزینه وسط را انتخاب کنید که فقط آپدیت به وسیله اینترنت وای فای صورت بگیرد.

 

نحوه غیر فعال کردن آپدیت خودکار در گوگل پلی

 

خوشبختانه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار در گوکل پلی برای برنامه های خاص هم راه حلی وجود دارد. برای اینکار به برنامه پلی استور مراجعه کنید. در بالا سمت راست روی عکس پروفایل انتخاب و به Manage apps and device مراجعه کنید. Manage رو انتخاب کنید تا به همه برنامه ها دسترسی پیدا کنید. برنامه ای قصد غیر فعال کردن آپدیت خودکار دارید را انتخاب کنید و وقتی که وارد صفحه برنامه شدید، بالا سمت راست سه نقطه ای وجود دارد که آن را نتخاب کنید. در آخر هم تیک آپدیت خودکار را بردارید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار باعث ذخیره دیتای گوشی شما می شود که این خیلی خوب است. اما پیشنهاد ما این است که آن را کامل غیرفعال نکنید و روی وای فای قرار دهید. به دلیل اینکه آخرین آپدیت برنامه باگ کمتری دارد و از قابلیت های جدید برنامه برخوردار شوید.

 

موبوتعمیر بهترین وبسایت خرید اینترنتی لوازم جانبی و قطعات

 

یکی از نکته هایی که هنگام خرید لوازم جانبی وجود دارد این است که از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه معتبر و خوب، محصولات را با قیمت مناسب همراه با ضمانت اصل و سالم بودن کالا در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی معتبر، موبو تعمیر می باشد. این وبسایت اینترنتی، انواع شارژر گوشی سامسونگ، شارژر گوشی آیفون، شارژر گوشی شیائومی، شارژر گوشی هواوی، شارژر گوشی ال جی، شارژر گرین، پاور بانک شیائومی، پاور بانک روموس، پاوربانک کانفلون، هندزفری بلوتوثی شیائومی، ساعت شیائومی، ساعت جی تب و… را با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر انواع لوازم جانبی و قطعات را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند.

 

 

 

 

یک دیدگاه در نحوه غیر فعال کردن آپدیت خودکار برنامه در گوگل پلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *