معرفی انواع تکنولوژی شارژر سامسونگ

تکنولوژی شارژر های سامسونگ

به لطف پیشرفت فناوری و تکنولوژی، شارژر سامسونگ هر دفعه بهتر و بهتر شد. انواع تکنولوژی شارژر سامسونگ وجود دارد که هر کدام از تکنولوژی ها برای بعضی از گوشی ها مناسب هستند. پس بهتره برای تهیه شارژر اصلی سامسونگ این نکات ها را بلد باشید. این تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ طراحی شده تا زمان شارژ تا حد زیادی کم شود. در سال های اخیر این انواع تکنولوژی شارژ سریع Samsung فقط برای گوشی های پرچمدار ساخته میشد اما الان تقریبا برای همه گوشی های پرجمدار و میانرده و بعضی از گوشی های اقتصادی از این نوع شارژرها بهره می برد. برای مثال با استفاده از شارژر a71 و تکنولوژی سریع شارژ سامسونگ میشود در یک ساعت و 21 دقیقه شارژ شود که در صورت نبود این تکنولوژی ممکن بود تا 3 ساعت هم زمان برای شارژ مصرف شود.

در جعبه گوشی های جدید سامسونگ به ویژه پرچمداران و میانرده ها هیچ شارژری یافت نمی شود و تنها کابل را دریافت می کنید اما بهتر است هنگام خرید شارژر به فناوری شارژر سامسونگ نگاهی بی اندازید تا شارژر مناسبی را برای تلفن همراهتان تهیه کنید. خرید شارژر با فناوری که مناسب گوشی شما نباشد باعث میشود که به باتری آسیب هایی برساند. پس به این نکته توجه داشته باشید. چون شارژر مناسب با میزان طول عمر باتری رابطه مستقیمی دارد.

میتوان شارژ سریع یا فست شارژ(Fast Charging) و سوپر فست شارژ (Super Fast Charge) دوتا از فناوری شارژر سریع سامسونگ نام برد که ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. فناوری فست شارژ یا شارژ سریع بیشتر برای گوشی های میانرده ارزان قیمت و پرچمدار قدیمی کاربرد دارد و سوپر فست شارژ برای گوشی های گرانتر طراحی شده که سرعت شارژ هم بیشتر تکنولوژی Fast Charge است.

در انتهای این مطلب به انواع تکنولوژی شارژر سامسونگ پی خواهید برد.

 

معرفی انواع فناوری شارژر سامسونگ

 

دو نوع فناوری شارژر سریع سامسونگ وجود دارد که هر یک از آنها مناسب بعضی از گوشی های سامسونگ می باشد. هرساله گوشی های جدیدی به بازار ارائه می شوند که از فناوری شارژ سریع متفاوتی پشتیبانی می شوند. سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و حتی درون موبایل های جدید اش شارژر را حذف کرده است. در نتیجه اهمیت انتخاب شارژر و خرید آن بیش از هر زمانی زیادتر شده و کاربر باید بهترین شارژر را مناسب گوشی حود انتخاب کند. از فناوری شارژ سریع سامسونگ می توان به فست شارژ و سوپر فست شارژ اشاره کرد.

سوپر فست شارژ: این فناوری شارژ سامسونگ تقریبا جدید می باشد و تمام پرچمداران جدید سامسونگ و میانرده های گرانقمیت سامسونگ از این فناوری پشتیبانی می کند. از مزایای این تکنولوژی این است که باطری های 4500 میلی آمپر ساعتی یا 5000 میلی آمپر را در سریع ترین زمان شارژ می کند. شارژر هایی که دارای تکنولوژی Fast Charging می باشد دارای توان 25 وات یا 45 وات می باشد. معروف ترین شارژری که از دارای این تکنولوژی و توان 45 وات می باشد، شارژر s22 ultra می باشد که گوشی اس 22 الترا را در نیم ساعت حدود 60 درصد شارژ می شود و فول شارژ شدن اش حدود یک ساعت زمان می برد که این خیلی خوب است. از شارژر های دیگر پرچمدار که از دارای این تکنولوژی هستند می توان به شارژر s22، شارژر s22 plus، شارژر s21 ultra، شارژر s21 plus، شارژر s21، شارژر s21 fe، شارژر s20 ultra، شارژر s20 fe، شارژر s20 plus و شارژر s20 اشاره کرد. با استفاده از شارژر اس22 پلاس می توانید گوشی را در نیم ساعت حدود 65 درصد شارژ کنید و حدود یک ساعت طول می کشد تا گوشی از صفر تا 100 درصد شارژ شود. همین مقدار فول شارژ شدن برای گوشی اس 22 حدود می کشد.

همانطور که اشاره کرده بودیم، شارژر های میانرده های جدید گران قیمت سامسونگ از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند. از معروف ترین شارژر های میانرده سامسونگ که از این تکنولوژی پشتیبانی می کند می توان به شارژر گوشی a73، شارژر a53، شارژر a33، شارژر a23، شارژر a72، شارژر a52، شارژر a52s، شارژر a71، شارژر a70، شارژر m53، شارژر m62، شارژر m52، شارژر m32، شارژر m51 و شارژر m31s اشاره کرد. با استفاده از شارژر a73 می توانید باتری گوشی زمان 1 ساعت و نیم فول شارژ کنید. فول شارژ شدن اش در گوشی a72 حدود یک ساعت و 25 دقیقه طول می کشد و و در گوشی a71 حدود یک ساعت و 20 دقیقه زمان می برد. در کل گوشی هایی که از این فناوری سوپر شارژ سریع پشتیبانی می کنند بین یک ساعت تا یک ساعت نیم شارژ شدنشان طول می کشد. تمام شارژر های دارای این تکنولوژی برای میانرده های سامسونگ دارای توان 25 واتی است که برای ظرفیت باتری بسیار مناسب می باشد.

فست شارژ: این فناوری شارژ سریع سامسونگ از سوپر فست شارژ قدیمی تر است. یعنی ما این فناوری بیشتر توی گوشی های پرچمدار سامسونگ می بینیم. البته این فناوری هم توی گوشی ارزان قیمت این کمپانی هم می توانیم مشاهده کنیم. بیشتر شارژر هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند دارای توان 15 واتی می باشد که برای میزان باتری ها عددی قابل قبول است. از شارژر های پرچمدار که دارای فناوری شارژ سریع می باشد می توان به شارژر s10 plus، شارژر s10e، شارژر s10، شارژر s9 plus، شارژر s9 و شارژر نوت 9 اشاره کرد. با استفاده از شارژر s10 پلاس می توانید گوشی را در نیم ساعت حدود 41 درصد شارژ کنید و فول شارژ شدن اش حدود یک ساعت و 33 دقیقه طول می کشد.

البته گوشی های جدیدی از برند سامسونگ وجود دارد که از همین فناوری Fast charging پشتیبانی می کند. از میانرده های جدید سامسونگ که از این فناوری فست شارژینگ پشتیبانی می کند می توان به شارژر a13، شارژ a32، شارژر a22، شارژر a12، شارژر a51، شارژر a31، شارژر a21، شارژر a21s، شارژر a11، شارژر a01، شارژر a50، شارژر a50s، شارژر a30، شارژر a30s، شارژر a20، شارژر a20s، شارژر m31، شارژر m21، شارژر m21s و شارژرm11 اشاره کرد. با استفاده از شارژ a13 شما قادر خواهید بود که گوشی را نیم ساعت حدود 27 درصد شارژ کنید. فول شارژ شدن اش حدود 2 ساعت و بیست دقیقه طول خواهد کشید. با شارژر a32 می توانید باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی را در نیم ساعت حدود 25 درصد شارژ کنید. فول شارژ شدن اش حدود 2 ساعت و بیست دقیقه زمان خواد گرفت. این عدد برای گوشی های دیگر میانرده بین 2 ساعت تا 2 ساعت نیم زمان خواهد گرفت مگر اینکه ظرفیت باتری کم باشد.

 

موبوتعمیر بهترین وبسایت برای خرید انواع شارژر سامسونگ

 

احتمالا بسیاری از کاربران بعد از فهمدین انواع فناوری شارژ سامسونگ و انتخاب شارژر مناسب برای گوشی، از خود سوال می پرسند که بهترین وبسایت برای خرید شارژر اصلی سامسونگ چیست؟ مهمترین شاخص برای اینکه بتوانید شارژر مناسب و اصل را خریداری نمایید، این است که شارژر اصل را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه معتبر انواع شارژر سامسونگ را با بهترین قیمت و همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار کاربر قرار میدهد. یکی از فروشگاه های معتبر، موبوتعمیر می باشد. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر انواع شارژر اصل Samsung را با قیمتی مناسب همراه با ضمانت اصل بودن و سالم بودن کالا در اخیار کاربران عزیز قرار می دهد. همچنین این وبسایت امکان خرید باطری سامسونگ را برای شما فراهم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *