تفاوت شارژر اصلی شیائومی و شارژر تقلبی

تفاوت شارژر اصلی شیائومی از تقلبی

خوشبختانه کمپانی شیائومی تا کنون اقدامی برای حذف شارژر نکرده و کاربران از این بابت دغدغه ای ندارد. اگر که به دلایل مختلف تصمیم به خرید شارژر گرفته اید، باید به نکته هایی توجه کنید که یکی از مهم ترین نکات، تشخیص شارژر اصلی شیائومی از شارژر تقلبی می باشد. به دلیل اینکه شارژر آسیب زیادی به گوشی شما وارد می کند. همچنین این شارژر ها عمر مفید کوتاهی دارند که سریع خراب می شوند و شما مجبور خواهید شد که شارژر دیگری بخرید. دو دلیل وجود دارد که مردم این شارژر ها را می خرند. یک عدم آگاهی آنها و دو قیمت بسیار کم شارژر ها می باشد. در ادامه مطلب به تفاوت شارژر اصل شیائومی و تقلبی اشاره خواهیم کرد.

در انتهای این مطلب به چگونگی تشخیص شارژر اصلی شیائومی از تقلبی پی خواهید برد.

 

تفاوت شارژر اصلی شیائومی از شارژر فیک

 

چگونگی تشخیص شارژر اصلی شیائومی از تقلبی

 

راه های زیادی برای تشخیص شارژر اصلی شیائومی از تقلبی وجود دارد با رعایت این نکات ها می توانید به راحتی شارژر اصلی را تشخیص دهید. شارژر تقلبی می تواند آسیب زیادی به باتری گوشی شما و همچنین سوکت شارژ گوشی وارد کند و ممکن است که شما را مجبور به تعویض باتری و سوکت شارژ کند. پس اگر می خواهید عمر مفید باتری گوشی تان حفظ شود، سراغ شارژر تقلبی نروید. در ادامه به مهم ترین نکات و راه های تشخیص شارژر اصلی شیائومی از تقلبی اشاره می کنیم.

مهم ترین و ساده ترین راه برای خرید شارژر اصلی شیائومی که وجود دارد، این است که شارژر اصلی شیائومی و کابل اصلی شیائومی را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. با اینکار زحمت تشخیص شارژر اصلی شیائومی از شارژر تقلبی را از روی دوش خود برداشته اید. به دلیل این که این فروشگاه ها شارژرهای اورجینال را با قیمتی مناسب همراه با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود می فروشند. از مشخصات فروشگاه اینترنتی معتبر این است آن وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. همچنین این فروشگاه ها دارای پشتیبانی قوی می باشند که مشتریان خود را هنگام خرید راهنمایی می کنند. یمی از بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی، موبوتعمیر می باشد که شارژر اصل شیائومی با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

راه دیگری که برای تشخیص شارژر اورجینال وجود دارد این است که وزن آداپتوری که خریداری می کنید با آداپتور اصلی یا آداپتور خود گوشی شما یکی باشد. اغلب آداپتورهای فیک دارای وزن کمتری نسبت به آداپتور اصلی شیائومی می باشند. دلیلی که وجود دارد این است که شارژر های تقلبی از متریال ها و پلاستیک بی کیفیت ساختع شدند که همین دلیل باعث تفاوت وزن با شارژر اصلی می شوند.

به قیمت شارژر هم توجه کنید. یکی از دلایلی که مردم شارژر فیک شیائومی می خرند، قیمت بسیار کم آن نسبت به شارژر اورجینال می باشد. هر شارژر رنج قیمتی دارد و دنبال خرید شارژر ارزان قیمت نباشید. پس اگر شارژری قیمتی بسیار ارزان و غیر معمولی داشته باشد، به احتمال زیاد فیک می باشد.

به کیفیت بدنه شارژر هم دقت کنید. هنگامی که آداپتور تقلبی و فیک را به دست می گیرید، متوجه بی کیفیت بودن شارژر خواهید شد. این شارژرها به دلیل استفاده از پلاستیک بی کیفیت و طراحی نامناسب و نامرتب حس بدی به شما می دهد. در طرف دیگر، شارژر اصلی شیائومی از پلاستیک و متریال با کیفیت ساخته شده که هنگام که شارژر را به دست میگیرید، می توجه خواهید شد. همچنین اگر به سوکت یو اس بی آداپتور نگاه کنید و شارژر ها را با هم مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که سوکت یو اس بی آداپتور فیک به دلیل طراحی نا مناسب اش، دارای لبه تیز و گوشه های نامرتب می باشد. در ططرف دیگر سوکت آداپتور اصلی شیائومی دارای لبه و گوشه نرم و مرتبی می باشد. البته این نکته تا زمانی که کمپانی از درگاه یو اس بی در آداپتور استفاده می کند. از این نکته می توانید در تشخیص شارژر اصلی دیگر کمپانی ها هم استفاده کنید.

بهتره که نوشته های روی آداپتور هم نگاهی بی اندازید. وقتی که شارژرها را باهم مقایسه می کنید متوجه خواهید شد که نوشته های روی شارژر تقلبی شیائومی بی کیفیت هستند. در بیشتر آنها غلط املایی یا نوشته های اظافه دیده میشود. در کنار آن شارژر اصلی شیائومی دارای نوشته با کیفیتی می باشد، غلط املایی یا نوشته های اظافی دیده نمی شود.

اغلب شارژر های فیک دارای شارژ سریع نمی باشند. اگر که گوشی شما از شارژ سریع پشتیبانی می کند و هنگام متصل کردن شارژر، علامت شارژ سریع برایتان نمایان نشد، به احتمال زیاد شارژر فیک می باشد. همین دلیل کند شارژ یکی از دلایلی می باشد که باعث زیاد داغ شدن گوشی شما و در نتیجه خراب شدن باتری گوشی شما می شود. به دلیل اینکه باتری به گرما حساس می باشد.

یکی از نکات های دیگر تشخیص دادن شارژر اصلی شیائومی از تقلبی می توان به داغ شدن خود آداپتور اشاره کرد. اگر که شارژر به برق زدید و در مدت کوتاهی بیش از حد داغ شد، به احتمال زیاد شارژر تقلبی می باشد. همچنین این شارژرها عمر مفید کوتاهی دارند . سریع خراب می شود که به این نکته دقت کنید.

این نکته برای خرید کابل به خصوص کابل فست شارژ شیائومی بسیار مفید می باشد. یکی از مشکلاتی که کابل های تقلبی دارند این است که با این کابل نمی توانید دیتا از کامپیوتر به موبایل یا برعکس انتقال دهید. یا اگر که بشود انتقال داد، سرعت آن بسیار کند است. در مقابل کابل توربو شارژ اصلی شیائومی بسته به نوع گوشی سرعت انتقال فایل بالایی دارد و مشکل قطع و وصلی هم برای شما به وجود نمی آورد. همچنین اگر که کابلی را خریداری کردید و قابلیت فست شارژر به گوشی شما نداد، به احتمال زیاد تقلبی می باشد.

همچنین کابل شارژر تقلبی هم همانند آداپتور از کیفیت ساخت پایینی برخوردار می باشد که خیلی سریع خراب می شود. در کنار آن کابل اصلی شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی خراب نمی شود.

در بالا به چند نکته هنگام تشخیص شارژر اصلی شیائومی از تقلبی و تشخیص کابل اصلی شیائومی از تقلبی پرداختیم. با رعایت این نکات ها می توانید شارژر اصلی شیائومی را تهیه کنید.

 

بهترین وبسایت برای خرید شارژر اصلی شیائومی

 

همانطور که گفته شد، مهم ترین و ساده ترین راه برای خرید شارژر اصلی شیائومی این است که شارژر را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. موبوتعمیر یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش شارژر اصلی شیائومی، شارژر اصلی سامسونگ، شارژر اصلی آیفون، شارژر اصلی هواوی و شارژر های دیگر کمپانی فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی انواع شارژرهای شیائومی مانند شارژر شیائومی 12، شارژر شیائومی 12 پرو، شارژر شیائومی 12x، شارژر 120 واتی شیائومی، شارژر Poco x3 Pro، شارژر پوکو x3، شارژر 18 واتی شیائومی، شارژر پوکو F3، شارژر پوکو X4 GT، شارژر پوکو F4، شارژر شیائومی 11T Pro، شارژر Mi 10T Pro، شارژر نوت 11، شارژر نوت 10 پرو، شارژر 33 واتی شیائومی، شارژر پوکو X3 GT، شارژر شیائومی نوت 9، شارژر نوت 9 اس، شارژر نوت 9 پرو، شارژر نوت 8 پرو، شارژر می 11 اولترا، شارژر کی 40 و شارژر کی 40 پرو، شارژر 67 واتی شیائومی، شارژر نوت 10، شارژر نوت 10 اس و شارژر های دیگر را با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. همچنین در این وبسایت علاوه بر شارژر اصلی شیائومی، باطری اصلی گوشی شیائومی را با بهترین قیمت پیدا کنید.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی موبو تعیمر انواع مختلف شارژر اصل شیائومی را با قیمت مناسب همراه با ضمانت اصل و سالم بودن کالا به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *