4 دلیل برتر بودن IOS نسبت به اندروید

دلایل بهتر بودن IOS نسبت به اندروید

سیستم عامل اندروید و آی او اس را می توان دو سیستم عامل معروف و آشنا در بین مردم دانست که هر روز در حال رقابت هستند. هر کدوم از این سیستم عامل ها مزیت خود دارند. برای مثال اندروید به کاربران خود آزادی بیشتری در هر قسمت از سیستم عامل می دهد. کاربران اندروید می توانند گوشی خود را بهتر از IOS از نظر تم و… شخصی سازی کنند. قابلیت هایی وجود دارد که به تازگی آیفون آن را به سیستم عامل خود اظافه کرده است. همچنین برای ساختن برنامه برای اندروید هم آسان تر است. این نکات مثبت سیستم عامل اندروید بود. اما آی او اس هم نکات مصبت فوق العاده ای دارد که می توان از این نکات ها به عنوان دلیل برتر بودن آی او اس نسبت به اندروید شناخت.

شاید فکر کنید که مردم فقط به دلیل اینکه اپل، یکی از بهترین کمپانی جهان است، اقدام به خرید گوشی آیفون می کنند. به دلیل نکات مثبت این سیستم عامل، بین کاربران معروف می باشد. در ادامه مطلب به  دلایل برتر بودن آی او اس نسبت به اندروید اشاره خواهیم کرد.

در انتهای این مطلب به 4 دلیل بهتر بودن آی او اس نسبت به اندروید پی خواهید برد.

 

آی او اس به طور کلی سریع تر و روان تر است.

 

این دلیل یکی از مهم ترین دلیل برتر بودن IOS نسبت به اندروید می توان شناخت. اگر که از هر دو پلتفرم استفاده کنید، می فهمید که عملکرد ای او اس معمولا بهتر از اندروید می باشد. البته سخت افزار آیفون هم دلیلی برای عملکرد بهتر آی او اس می باشد. در حال حاضر آیفون 14 پرو مکس قدرمند ترین گوشی هوشمند اپل می باشد که دارای پردازنده مرکزی شش هسته ای همراه با 6 گیگابایت رم می باشد. این میزان رم در بهترین حالت در گوشی های میان رده اندرویدی می تواند دید.

حقیقت این است که ما کاربران فقط در مشخصات گم می شویم و به هیچ عنوان به چیزی که مهم است نگاه نمی کنیم. تنها مشخصات تایین کننده میزان عملکرد گوشی نمی باشد. ثابت شده است که پردازنده اپل بهتر از پردازنده های اندرویدی می باشد. به هر حال چه پردازنده اپل قوی تر باشد یا نباشد، سیستم عامل IOS برای دستگاه های اپل که تعداد کمی هستند، بهینه شده است. در حالی که سیستم عامل اندروید برای تعداد فراوانی از گوشی ها و تبلت ها عرضه می شود. به دلیل اینکه تعداد گوشی های اپل بسیار کم می باشد، بهینه سازی راحت تر صورت می گیرد.

توسعه دهندگاه برای انتشار برنامه در آیفون باید قوانین سخت اپل پیروی کنند، به این ترتیب توسعه دهندگان تلاش می کنند که برنامه را تا جای ممکن بهینه سازند. البته به این معنی نیست که همه دستگاه های IOS از اندروید بهتر است. اما به طور کلی عملکرد آی او اس بهتر از اندروید می باشد.

 

دلیل بهتر بودن آیفون از گوگل

 

کار کردن با آی او اس بسیار ساده می باشد.

 

ساده بودن آی او اس یکی دیگر از دلیل برتر بودن آی او اس نسبت به اندروید می باشد. آنچه که از نسخه های بعد اندروید می خواهیم این است که استفاده از آن را آسان تر کند. حقیقتا نسخه های جدید اندروید خوب است اما هنوز می تواند کمی گیج کننده باشد. برای مثال برخورد با تنظیمات بی پایان یا شخصی سازی بی پایان و گیج کننده که مورد علاقه همه نیست. علاوه بر این، تفاوت بودن سیستم عامل اندروید در برند گوشی مقداری برای کاربران گیج کننده است.

اما سادگی سیستم عامل آی او اس دلیلی می باشد که اپل طرفداران زیادی دارد. IOS چیزی زیادی ندارد و این برای بعضی ها دارای جذابیت می باشد. بسیار از مردم نمی خواهند که که در گوشی خود شخصی سازی عجیب غریب کنند. آن ها تلفن همراهی می خواهند که استفاده از آن آسان باشد و با کمترین تلاش به محتوای خود برسند. این همان یکی از مهم ترین دلیل می باشد که آی او اس بهتر از اندروید شده است.

 

به روزرسانی به موقع!

 

به روزرسانی نرم افزار یکی از کارایی است که اپل بهتر از دیگر کمپانی های موبایل سازی انجام می دهد. به روزرسانی به موقع یکی از دلایل بهتر بودن اپل نسبت به اندروید می باشد. اگر که دستگاه آی او اس شما واجد شرایط آخرین به روز رسانی باشد، به محض راه اندازی آن را دریافت خواهد کرد. البته دستگاه های قدیمی تر اپل آخرین نسخه آی او اس را در یافت نمی کنند که می تواند خبر بدی باشد.

تولید کنندگانی مانند سامسونگ و شیائومی پس  از اینکه به روزرسانی را از گوگل دریافت کردند، روی آن کار می کنند و برای دستگاه خود بهینه می کنند. در بسیاری از مواقع دستگاه های اندرویدی دیر آپدیت ها را دریافت می کنند. گاهی اوقات چند ماه طول می کشد که برای بعضی ها طاقت فرسا می باشد. به این دلیل است که اپل بهتر از اندروید می باشد.

 

دریافت کردن سریع آپدیت آیفون

 

امنیت اپل بهتر از اندروید می باشد.

 

بسیاری از کاربران امنیت گوشی خود را به بسیاری از امکانات ترجیه می دهند. اگر راستش را بگوییم امنیت گوگل هم بد نیست. از گوگل ممنون هستیم که به روزرسانی امنیتی منتشر می کند. گوگل به فروشگاه Google play اهمیت می دهد و هر روز در تلاش هست که امنیت گوشی های اندرویدی را افزایش دهد. در حال حاضر گوگل برای امینت گوشی از سیستم تایید دو مرحله ای، مجوز کنترل شده و… استفاده می کند. بدین ترتیب گوگل از نظر امینت دارد با اپب رقابت می کند.

اما یکی از سوالاتی که کاربران در ذهن از خودشان می پرسند این است که امنیت آی او اس بهتر است یا امنیت اندروید. اگر که همه جوانب را در نظر بگیرید، آیفون بهتر از اندروید است. اپل به دلیل به روز رسانی به موقعی که برای گوشی های خود منتشر می کند از امنیت بهتری بر خوردار است. دلیل دیگری هم وجود دارد. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم، فروشگاه اپل استور قوانین سختگیرانه ای برای برنامه ها دارد. در نتیجه هدف قرار دادن کاربران آی او اس سخت تر از کاربران اندرویدی می باشد.

 

امنیت آیفون از اندروید بهتر است

 

بهترین وبسایت خرید لوازم جانبی اپل.

 

اولین کاری که خریداران گوشی بعد از خرید گوشی انجام میدهند، خرید لوازم جانبی آن است. مخصوصا که در جعبه گوشی های جدید اپل نمی توانید شارژر را پیدا کنید. پس خریداران مجبور به خرید شارژر هستند. برای خرید لوازم جانبی باید به نکات های مهم توجه کنید. یکی از مهم ترین نکات، اصل بودن است. برای تشخیص لوازم جانبی اصل راه های زیادی وجود دارد. یکی از ساده ترین و بهترین راه این است که از فروشگاه معتبر خرید کنید. این فروشگاه ها بهتری اجناس را همراه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. یکی از یهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم جانبی، موبوتعمیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی موبو تعمیر، انواع لوازم جانبی اپل مانند شارژر اصلی آیفون و باتری اصلی آیفون با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این فروشگاه انواع شارژر اصلی آیفون مانند شارژر آیفون 14 پرو مکس، شارژر آیفون 14 پرو، شارژر آیفون 14 پلاس، شارژر آیفون 14، شارژر آیفون 13 پرو مکس، شارژر آیفون 13 پرو، شارژر آیفون 13، شارژر آیفون 12 پرو مکس، شارژر آیفون 12 پرو، شارژر آیفون 11 پرو مکس، شارژر آیفون 11 پرو، شارژر آیفون 11، شارژر 25 وات اپل، کابل آیفون 14 پرو مکس، کابل آیفون 14 پرو، کابل آیفون 14 پلاس، کابل آیفون 14، شارژر آیفون SE 2020، شارژر آیفون XS Max، شارژر آیفون X، شارژر آیفون XS و دیگر شارژر ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند. همچنین در این وبسایت باتری و شارژر هم برای گوشی قدیمی موجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *