5 تا از بهترین گوشی گیمینگ 2022

بهترین گوشی گیمینگ

امروزه می توان با هر گوشی بازی کرد اما نمی توانید با هر گوشی بهترین عملکرد رو دریافت کنید. اگر بخواهید که گوشی عملکردی نرم داشته باشد یا به دکمه فیزیکی و صفحه نمایش با کیفیت همراه با نرخ تازه سازی بالایی مجهز باشد، باید سراغ گوشی هایی بروید که در این زمینه ها بهترین عملکرد را داشته باشند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، بیشتر گوشی های موجود در بازار از سخت افزار مناسبی برخوردار است اما گوشی هایی وجود دارند که نهایت لذت بازی را به مخاطب می دهد. در ادامه، لیستی از بهترین گوشی های گیمینگ به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

در انتهای این مطلب به معیار های گوشی گیمینگ و 5 تا از بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 پی خواهید برد.

 

معیار های گوشی گیمینگ

 

معیار های خرید گوشی گیمینگ

 

برای معرفی بهترین گوشی گیمینگ معیارهایی در نظر گرفته شده است. معیارهایی مانند ظرفیت باتری، چیپست گوشی، گرافیک گوشی، صفحه نمایش، رم و… وجود دارند که با بررسی آنها می توانید بفهمید که گوشی مورد نظر در چه اندازه ای مناسب بازی است.

چیپست گوشی، اولین معیار خرید گوشی گیمینگ است. همانطور که می دانید، تراشه قلب یک گوشی است و سرعت گوشی با این قطعه تعیین می شود. خوشبختانه اغلب گوشی های امروزی دارای چیپست های هشت هسته ای می باشد. یعنی اینکه این گوشی ها از سرعت مناسبی برخوردار هستند و کار مولتی تسکینگ را به خوبی انجام می دهند. در سال 2022 قوی ترین تراشه ای که برای گوشی های قدرتمند بازار در نظر گرفته می شود، اغلب تراشه Snapdragon 8 gen 1+ می باشد که یکی از بهترین ها در دنیای موبایل محسوب می شود. این تراشه برای گیم کاملا مناسب است و توانایی هر نوع بازی با بهترین کیفیت را دارد.

گرافیک گوشی یا GPU یک فاکتور مهم دیگر برای اجرای بازی به شمار می رود. این قطعه بخشی از تراشه گوشی است و وظیفه اصلی آن، پردازش داده های گرافیک می باشد.

صفحه نمایش یکی دیگر از معیار های گوشی گیمینگ به شمار می رود. این مهم است که گیمر صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت داشته باشد تا تمام  اشیا و اجزای موجود در بازی را به راحتی ببیند. برای داشتن تجربه مناسب، صفحه نمایش 6.5 به بالا می تواند کمک زیادی بکند. علاوه بر این، بهتر است که صفحه نمایش از رفرش ریت بالایی پشتیبانی کند. بسیاری از گوشی های هوشمند با نرخ نوسازی حداقل 60 هرتز ساخته می شود اما گوشی های گیمینگ و قدرتمند، رفرش ریت بالاتر از 120 پشتیبانی می کنند.

ظرفیت باتری هم یکی از فاکتور مهم گوشی های گیمینگ می باشد. هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد، به گیمر کمک می کند که مدت طولانی تری با گوشی خود بازی کند. خوشبختانه اکثر گوشی های امروزی از ظرفیت باتری مناسبی برخوردار هستند.

 

5 تا از بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2022

 

ایسوس ROG فون 6 پرو: این سری گوشی های ROG فون 6 از دو گوشی تشکیل شده اند که نسخه پرو آن بسیار فوق العاده می باشد. هر چیزی که گیمر نیاز دارد را می توانید در این گوشی پیدا کنید. صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی با نرخ رفرش ریت 165 هرتزی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، چیپست استپدراگون و 18 گیگابایت رم در این گوشی نهفته شده است. موبایل ROG فون 6 نسبت به نسخه پرو بسیار شباهت دارد. تنها تفاوت ان در میزان رم دستگاه و فاقد صفحه نمایش پشتی می باشد.

 

 

شیائومی بلک شارک 5 پرو: این گوشی غول مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 است که دارای 18 گیگابایت رم و 4650 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری می باشد. این باتری از شارژر 120 وات پشتیبانی می کند که تنها در 15 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می شود که خوب است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع 6.67 همراه با نرخ رفرش ریت 144 هرتز می باشد که برای گوشی گیمینگ مناسب است.

 

بلک شارک 5 پرو یکی از بهترین گوشی های گیمینگ

نوبیا رد مجیک 7: اگر که می خواهید برای گوشی گیمینگ، هزینه کمتری بدهید، این گوشی می تواند مناسب باشد. این گوشی برای بازی ساخته شده است. از مشخصات این موبایل می توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، 16 گیگابایت رم، سیستم خنک کنندگی مناسب، دکمه های مکانیکی و صفحه نمایش سریع 165 هرتزی اشاره کرد. اگر که به قیمت این دستگاه توجه کنید، ممکن است که تعجب کنید. قیمت 540 یورویی اش، فقط کمی از گوشی های میانرده گرانتر است. اما سیستمی که این موبایل دارد، بسیار فوق العاده است. همچنین نوبیا رد مجیک 7 از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر بهره می برد که توسط شارژ 65 واتی پشتیبانی می شود.

 

نوبیا رد مجیک 7 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ

 

آیفون 14 پرو مکس: آیفون 14 پرو مکس از نظر صفحه نمایش و قدرت دستگاه، در جایگاه بالایی قرار  می گیرد. این گوشی از صفحه نمایش 6.7 اینچ 120 هرتزی بهره می برد. پردازنده این دستگاه یعنی A16 بایونیک، به راحتی از پس اجرای هر بازی بر می آید که عالی است. اگر که صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس برایتان بزرگ است، می توانید نسخه پرو آن را خریداری کنید که از صفحه نمایش 6.1 اینچی بهره می برد. از نکات مثبت این گوشی علاوه بر قدرت سخت افزاری می توان به دوربین فوق العاده اش، عملکرد مناسب باتری و صفحه نمایش بسیار با کیفیت اشاره کرد.

 

آیفون 14 پرو مکس یکی از بهترین گوشی های گیمینگ

 

سامسونگ سری اس 22: دقیقا هرچیزی که یک گیمر به آن نیاز دارد را می تواند در گوشی های سری اس 22 پیدا کند. سری اس 22 همانند نسل گذشته شامل سه گوشی S22، S22 Plus و s22 Ultra می باشد که با با توجه به نیازهایتان، می توانید آن را خریداری کنید. هر سه مدل اس 22 دارای نمایشگر با کیفیت 120 هرتزی تطبیقی همراه با پردازنده اگزینوس 2200 می باشد که برای بازی بسیار مناسب است. گل سر سبد این خانواده یعنی s22 ultra یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های اندرویدی دارد. همچنین اگر که به سری نوت علاقه دارید، این گوشی هم می تواند مناسب شما باشد. به دلیل در این موبایل می تواند قلم s pen پیدا کنید.

 

اس 22 اولترا یکی از بهترین گوشی گیمینگ

 

بهترین وبسایت خرید لوازم جانبی

 

اگر که قصد خرید لوازم جانبی دارید، باید به نکات هایی توجه کنید. نکات های زیادی وجود دارد که مهم ترین نکته، اصل بودن کالا می باشد. برای اصل بودن راهی که وجود دارد این است که از فروشگاه معتبر خریداری کنید. این فروشگاه ها انواع کالا را با قیمتی مناسب همراه با ضمانت اصل و سالم بودن کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. یکی از بهترین فروشگاه های معتبر، موبوتعمیر می باشد. فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر انواع لوازم جانبی و قطعات مانند شارژر اصلی، قاب و درب پشت، خشاب سیم کارت، باتری اصلی گوشی و… با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین این وبسایت انواع شارژر شیائومی مانند شارژر 120 وات شیائومی، شارژر 67 وات شیائومی، شارژر 33 وات شیائومی، شارژر 20 وات شیائومی و دیگر شارژرهای شیائومی با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند. اگر که گوشی شما قدیمی باشد و نیاز به قطعه و لوازم جانبی داشته باشید هم می توانید از این وبسایت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *